Nu är den underbara julen över för detta år

Julen var underbar på alla sätt även detta år.
Nu är den slut och nästa stora helg är nyår men den firar jag i sedvanlig ordning på min arbetsplats och det är jag nöjd med. Man ska ju göra någon av helgerna och jag väljer nog hellre nyår än jul.
Jag tycker inte att jag är en sån festprisse så det blir bra att tjäna lite extra mycket pengar istället.

 

Vintern i skåne är ingen vinter i år. 10 grader varmt och bar backe.. nä så här ska inte vintern vara om jag får bestämma. Jag tycker mest synd om barnen här som inte kan åka pulka eller skidor som vintern inbjuder till men vädret är ju en av de få saker man inte kan påverka så det är att gilla läget som gäller.

 

Är lite sliten efter ett par hektiska dagar på jobbet så det sitter fint med en ledig dag i morgon då jag kan vila och ... nä jag ska inte vila hela dagen jag ska träna, cykla och sen ska jag vila.
Ja ni läste rätt...motionscykel pratar vi om. För att stärka upp mina trasiga knän. Fylla upp det slappa skinnet på benen med muskler.
Det måste ske bara!

Kommentera här: