Fredagsmys

Idag var jag och sonen iväg på ett viktigt möte och sen åkte vi till ett köpcentrum för att inhandla lite shorts och andra sommarkläder.
En mysig stund med två killar och lite glass.
Sen hem och äta god middag.
Jag trivs!

 

På kvällen hördes ett mullrande, det dånade i fjärran och folk gick man ur huse...
Nä det är inte början på en självskriven bok..
Mullret närmade sig och sen dök dom upp en efter en, några i bredd andra på rad..
Ja jag har fått se en beryktad MC klubb åka i kortege utanför min dörr. Dom skulle hedra en bortgången vän, en vän som körde ihjäl sig för några år sen.
Det var sättet dom hedrade han på och jag fick vara med om det.
Man får säga vad man vill om dessa killar men mäktigt är det när dom mullrar fram på gatorna med polisen hack i häl.
1 Towe Holmberg:

skriven

Toppen, Toppen!!! Som sagt, ta kort nästa gång!

Kommentera här: