Raggningsreplik

Jag och sambon och en väninna var ute på krogen igår.
Det var mestadels medelålders män och kvinnor på detta ställe där vi var.
Min väninna är singel och det gör ju att hennes tentakler för likasinnade män är mottagliga.
Det satt en man bredvid oss på första stället vi var. Han satt och stirrade på min väninna typ hela tiden.
Han var inte snygg men agerade ganska beskedligt.
Något senare på ett annat ställe träffade vi han igen.
Nu hade spriten tagit över och beskedligheten var borta.
Han var klädd som en dåtida sjöman men scarf (?), vem klär sig så idag??
Han hade även en svart hatt (??)
Efter ett antal samtal om ditten och datten och han till slut märker att min väninna inte är intresserad så säger han:
- Du kanske skulle gå och fräscha till dig och hänga med till ett annat ställe??
Nu är det så att min väninna är så söt och fräsch man kan bli.
Ville han imponera så kan jag säga att det gick i motsatt riktning.
Vilken idiot!
Förresten snodde jag hans han hatt mer än en gång under kvällen. BARA för att retas.
Jag överhörde även hans försök till ragg utifall han skulle bli ännu dummare, ja då kan ni själva räkna ut vad som hade hänt.
Jag tror att han gick hem ensam :)
1 Towe:

skriven

ha ha ha riktigt kul...du...det var inte Håkan Hellström?

Kommentera här: