Jag har faktiskt gjort det

Sökt nytt jobb alltså.
Jag trivs ganska bra på det jobbet jag har men.. behöver ha en ny utmaning.
Det var inte så lätt att göra ett bra CV som jag trodde men det kan nog bero på att det var ca 9 år sen jag gjorde ett senast.
Våren är i antågande och det vill säga att mc lektionerna skall ta sin början snart. Lagom till det så har jag väldigt ont i en axel men jag vet inte vad jag gjort med den. Vissa rörelser går inte bara och bära är inte att tänka på men det gör jag iaf.
Idag har jag gjort matplanering för en vecka men det är så trist att göra den själv så jag funderar på att sluta med det. Kan ju kanske lägga ut den på entreprenad....
 
Min sambos dotter ska flytta till Stockholm!!! :)
Hon och en kompis ska flytta dit om 4 månader och jag är så glad för deras skull, den staden är perfekt i den åldern dom befinner sig i.
Sambon verkar inte bry sig så mycket han vet ju att tjejen måste få leva sitt liv på sitt sätt.
Hennes katt behöver dock ett nytt hem så om någon vill ha katt....
 
Stokholm är mitt hjärta!
 
 

Kommentera här: