Två olyckor på samma dag

Apropå trafikvett som jag skrivit om idag small det rejält på E6:an, fyra bilar kolliderade och den troliga orsaken är, gissar jag att man ligger för nära framförvarande bil. 
Jag missade olyckan med kanske tio minuter men märkte av köerna innan.
Sniffa mig inte i röven, håll dig på avstånd!
 
Sen den andra olyckan som, ja eller kanske inte olycka men nog så trist.
Min kollega och hennes sambo fick inte det huset som dom ville ha :(
Men när det har lagt sig så kommer dom att hitta ett annat hus, det vet jag men jag vet hur surt det känns just nu.Jag har dåligt samvete för att jag gick hem mitt i allt och inte kunde vara kvar och trösta.
Får ta igen det i morgon.
 
För övrigt så fortsätter poolarbetet för att få ett klart vatten.
Ve den som ger sig!
Till midsommar skall vattnet vara kristallklart.
Lika klart som Tequila ;)
 

Kommentera här: