Anonym? Jag?

Beror nog på att jag gått igenom lite olika saker som har haft större betydelse än bloggen.
Men nu är jag här.
Har varit uppe till Stockholm för att begrava min älskade pappa som hastigt lämnade mig. Det blev en fin begravning och nu måste jag vandra vidare men han kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Här nere i Skåne har inte vintern kommit utan det är någon form av förlängd höst som råder och det är allt annat än skoj. Jag vill ha snö när det är vinter!
Bilen min är en historia för sig och snart har jag nog samlat till en bok om den. Just nu vilar den upp sig på verkstad och jag gör allt jag kan för att ta mig till jobbet, jag är lyckosam med goda kollegor tillika vänner som låter mig lifta med dom men nog är det störigt att vara så beroende av andra.
Kvällen har gått åt till att fixa min lilla dator och nu verkar det som att den vill vara med ett tag till. Det är ju lite lättare att blogga från dator än från mobil.
 
Nu ska vi se om vi hittar någon skoj bild jag inte delat.
Bara för att jag kan.
 
 

Kommentera här: