Ära den som äras bör

Jag har ju ett arbete som är beroende av ett bra team. Jag ingår i ett av de bästa teamen på mitt jobb. Men sen ska man ju ha semester varje år vilket gör att teamet blir några medlemmar kort. Det är då dom kliver fram. Dom enskilda individerna, mina kollegor, som tar sig an mina kontaktgubbar och som dom gör det! Alltså det finns inte ord egentligen för vad det betyder för både mig och den inneboende så klart. Sen när jag kom åter kunde jag bara fortsätta arbetet. Hur lätt som helst! Jag är sjukt beroende av mina kollegor eftersom jag har ytterligare ett ansvarsområde,vilket gör att jag ibland gör annat än att vara på plats så att säga. Då är dom där igen och hjälper mig. I detta fall jag skriver om är det främst 2 jag tänker på. Men detta är ju inget slutet forum så jag nöjer mig med att hylla dom med M och P. Fan vad ni är bra! Dom andra i teamet är sjukt bra också men ni kommer äras på liknande sätt en annan gång. På hemmaplan är vi ju ett team..par..och han är jättebra som trots ryggvärk från h-et och idoga påtryckningar att vila ändå.....la fler stenplattor idag.❤

Kommentera här: