Sista semesterdagen

Då är den här. Sista semesterdagen. Hur känns det? Förjävligt som alla andra år vid samma tid. Igår laddade jag ur lite av semestern genom att se Hoffmaestro i Hbg. Det är det bästa, coolaste och fartigaste band man kan se i Sverige. Tycker jag. Fullt ös hela tiden och dom får även den mest trötta och tråkigaste publik att börja hoppa.
Idag är det mest moto gp på teve. Leta upp tjänstelegget och göra matlåda. I morgon börjar vardagen igen med ett 11 timmars pass. Men jobbet ger ju pengar som jag kan nyttja på ledig tid.
Semestern har varit härlig och intensiv och jag jobbar typ 2 månader sen är det dags för en minisemester till Ungern med goda vänner. Sen jobba typ 2 månader till och sen är det Vietnamresa. Jo då jag kommer att härda ut men just idag känns det trist.

Kommentera här: