Omtag 395 eller nåt..

Nu har jag fått en laptop som är snabb som vinden. Tack min älskade son!
Nu kanske det blir lättare att blogga när datorn inte tar 15 minuter att starta upp.
Så var det bara detta att hitta något att skriva om. Ska det vara som en dagbok, nä med det jobbet jag har så blir det inte mycket att skriva. Jag är nämligen bunden av sekretess.
Just nu sitter jag och kollar på lyxfällan. En tjej som lider av panikångest, vilket gör att hon har svårt att gå på jobbintervjuer. Undrar hur det känns?
Jag har aldrig haft panikångest och är egentligen inte något jag vill erfara heller.
-----------------------------------------------------------------------
Kan man vara porslinsfetischist?
Alltså när man byter tallrikar lite oftare än vanligt. Inte nog med att jag har muggar och glas som räcker till en mindre nobelfest så har jag nu en hel del tallrikar. Varför gör man så?
Är det för att dom gamla blir trista eller varför?
---------------------------------------------------------------------------
Mellon pågår på helgerna. Jag och en kollega yttrar oss om varje bidrag. Är vi snälla? Nej inte särskilt.
Borde vi vara snällare? Nej inte särskilt.
 Är bidragen i år bra? Nej inte särskilt.
Varför sitter vi då och kommenterar? Jo för att sjukt mycket människor sitter och läser och kommenterar. Jag och hon kommer att fortsätta för det har liksom blivit vår grej.
--------------------------------------------------------------------------
Nu gör jag omtag 395....ska försöka blogga igen.
💋r
 

Kommentera här: