Igår sjöng jag, idag skrek jag

Igår vi vi på musikalen Oh what a night!
Den var jättebra och jag sjöng med för full hals, ja det var det enda som var fullt då om man bortser från arenan. En blandad mix av musiklallåtar och en hel massa av Queen.
Är glad att jag köpte biljetter i september förra året för vi var på sista föreställningen.
Detta fick sambon i födelsedagspresent aningen för tidigt, typ 6 månader för tidigt.
----------------------------------------------------
Brukar ni tippa på oddset?
Nä inte jag heller förrän nyligen. Sambon lurade in mig på det och visst det är kul att satsa lite småpengar och förlora lite småpengar. Ja inte blir det några vinster att skriva om.
Idag satte jag en kombo på sex matcher, då blir det högre odds. 
Match 1 check, match 2 check, match 3 check och match 4 check...sen kom Milan mot ett bottenlag.
Å vad händer då? Jo storfavoriten som anförs av vår egen Zlatan förlorar!!!
Match 6 är inte klar ännu men det lutar åt ett check där med. 883 kronor hade jag kunnat inhämta men nej då det förstörde Z med anhang. Jag skrek massa fula ord och funderar allvarligt på att skriva till Zlatan och begära att han betalar mig 883 kr. Det borde han ha råd med va?
Bayern München gjorde vad dom skulle så där fick jag 75 kr.
Väntar nu på 139 kronor eller något sådant. Manchester U gör nu vad ni ska tiden ut.
Jaaaa då det gjorde dom!
---------------------------------------------
Snipp snopp, hej och hopp!

Kommentera här: