Jag är en snattare med moral

En dag på ett shoppingcenter med svärmor kan vara helt hemskt och helt fantastiskt.
I detta fall, fantastisk!
Jag har haft skitroligt idag. Vi har kollat alla butiker och kännt på alla kläder och handlat en del saker. I en butik hittade jag en tröja som jag tog, gick runt i affären och sen gick ut och in i nästa affär. När jag var halvvägs genom hela köpcentrat upptäcker jag att jag bär på tröjan, som fortfarande hänger på sin galge och har larmanordningen fortfarande kvar. Jag börjar skratta och det gör min svärmor också. Jag har precis snattat en tröja! Det lär inte vara stöld för så dyr var den inte.
Vi går tillbaka till affären och jag säger som det är till butiksbiträdet och hon säger lugnt: Då är nog det en av några av dom larm som inte funkar....ok!
Det finns alltså fler som inte funkar, inte bra.
Väl hemma sen efter massor av rundor i olika butiker så kommer sambons ungar och barnbarnet för att fira sin pappa/farfar som fyller år idag. GRATTIS ÄLSKLING!
Lite fika och biljardspel och sen skjutsade jag svärmor hem.
Måste säga att denna dag var lyckad.
Jag fick också betala för en klänning till min svärmor och det känns toppen!
Snipp snapp snut så var denna dag slut.

Kommentera här: